Jak jsem vyhrála narozeninový dárek pro moji maminku / Wie ich das Geburtstagsgeschenk für meime Mama gewonnen habe

14:04:00


A je to tam! V předminulém příspěvku jsem vám popsala, jak jsem bojovala s pekařskou výzvou časopisu Gurmet. Upřímně řečeno mě nejvíce motivovala výhra kuchyňského robota, kterého jsem v případě úspěchu plánovala darovat mojí mamince k narozeninám. Už dlouho totiž o tomto kuchyňském pomocníkovi básnila a já věděla, že by si ho nikdy sama nekoupila, protože je to přece "zbytečné" a drahé.

Přípravě výzvy jsem věnovala celý víkend a tak jsem tajně doufala, že bude má snaha oceněna. Dobrou hodinku jsem vybírala správnou fotku (asi ze 100 vyfocených :-D), kterou jsem plánovala poslat Gurmetu. Doprovodný text jsem taky vymýšlela asi půl hodiny, bohužel jsem detailista a říkala jsem si, co kdybych vyhrála a můj text zveřejnili. To by bylo fajn, kdyby ten text dával nějaký smysl, že? :-) Po chvíli mi přisel pochvalný e-mail od redaktorky, která byla za výzvu zodpovědná. To mi dodalo trochu odvahy a naděje. :-)

Od té chvíle jsem denně kontrolovala Facebook a pozorovala své konkurenty, jejichž fotky byly zveřejněny na facebookovém profilu Gurmetu. Společně s mým přítelem, který více než pomáhal při focení, jsme analizovali a porovnávali dorty ostatních. Dost ujetý, co? :-D Když já chtěla vážně vyhrát...ne kvůli sobě, ale kvůli mamce.

15. května, kdy mělo vyjít nové vydání časopisu Gurmet společně s vyhlášením vítěze, má moje mamka narozeniny. To přece nemůže být náhoda. :-D V tu dobu už jsem byla na návštěvě u našich. Jelikož jsem na to neměla nervy zjistit výherce sama, musela jsem při tom skypovat s mým přítelem, aby se podíval první. Teď zpětně si vážně připadám jako blázen. :-D Napětím jsem málem vybouchla, Gurmet má totiž až sto stránek a výherce byl tuším na straně 92. Když jsem tam objevila můj dort, radostí jsem skákala až do stropu. Vážně se mi to povedlo. Souteže jsem se zúčastnila teprve podruhé a hned se to povedlo!

Okamžitě jsem zasedla za stůl a začala jsem tvořit dárkový poukaz na kuchyňského robota...umělec ze mě asi nikdy rozhodně nebude. :-D Hned další den se konala oslava. Jako narozeninový dort jsem upekla Švédský borůvkový dort . Jakmile došlo na předávání dárků, byla jsem z toho celá nervózní. Jakmile si moje maminka poukaz přečetla, začala se hrozně smát. Nikdo nechápal. Bohužel nepřečetla můj škrabopis a myslela si, že jsem napsala: " Dárkový poukaz na kuchyňského robota Senior" a tím si z ní vystřelila. :-D Když jsem jí to tedy vysvětlila, tak mi nevěřila. Až když jsem jí ukázala článek v Gurmetu, tak mě jásavě objala a měla velikou radost. Celý víkend pak mluvila jen o tom, jak bude péct chleby, dorty apod. .

Takže můj plán vyšel! Chtěla bych moc poděkovat Gurmetu, http://www.cherriesontop.cz/ a v neposlední řadě mému příteli, který mi se vším pomohl. :-)






***



Geschafft! Im vorletzten Post habe ich euch beschrieben, wie ich mich im Backwettbewerb der Zeitschrift Gurmet geschlagen habe. Ehrlich gesagt hat mich am meisten der Gewinn eines Küchengeräts, den ich evtl. meiner Mama zum Geburtstag schenken wollte, motiviert.
Sie hat schon immer von diesem Küchengerät geschwärmt und ich wusste, dass sie es selbst nie kaufen würde, da es "überflüssig" und teuer ist.

Ich habe der Zubereitung der Torte ein ganzes Wochenende gewidmet und deswegen habe ich gehofft, dass sich meine Mühe auszahlen wird. Ich habe eine Stunde nach dem richtigen Foto gesucht (aus ca. 100 Fotos :-D), das ich dem Gurmet schicken wollte. Den dazugehörigen Text habe ich gute halbe Stunde zusammengefasst, da ich leider ein Perfektionist bin, denn falls ich gewinnen würde, sollte der Text einen Sinn ergeben. Nach einer Weile hat mir die Redakteurin, die für den Backwettbewerb verantwortlich war, recht positiv zurückgeschrieben. Das hat mich ermutigt. :-)

Seitdem habe ich täglich Facebook kontrolliert und meine Konkurrenten beobachtet, deren Fotos auf dem Profil des Gurmets veröffentlicht worden sind. Gemeinsam mit meinem Freund, der mir beim Fotografieren mehr als geholfen hat, haben wir die Torten der Konkurrenz analysiert und beobachtet. Durchgedreht oder? :-D Ich wollte wirklich gewinnen...nicht wegen mir, sondern wegen meiner Mama.

Am 15. Mai, als eine neu Ausgabe der Zeitschrift gemeinsam mit dem Gewinner des Wettbewerbs veröffentlicht werden sollte, hat meine Mama Geburtstag. Das kann doch kein Zufall sein. :-D In der Zeit war ich schon zum Besuch bei meinen Eltern. Da ich nicht mutig genug war um den Gewinner selber zu erfahren, musste mein Freund mit mir skypen, damit er es zuerst sehen konnte. Jetzt komme ich mir wirklich doof vor. :-D Ich dachte, ich werde vor Nervosität sterben. Gurmet hat nämlich mehr als 100 Seiten und der Gewinner wird, glaube ich, erst auf der Seite 92 veröffentlicht.  Als ich dort meine Torte entdeckt habe, bin ich vor Glück angesprungen. Es ist mir wirklich gelungen. Ich habe an dem Wettbewerb erst zum zweiten mal teilgenommen und schon habe ich gewonnen!

Sofort habe ich mich ans Tisch hingesetzt und habe einen Gutschein für meine Mama gebastelt...ich bin auf jeden Fall kein Künstler. :-) Ein Tag später haben wir schon gefeiert. Als Geburtstagstorte habe ich die Schwedische Blaubeertorte gebacken. Als wir angefangen haben die Geschenke zu verteilen, war ich recht nervös. Als meine Mama den Gutschein gelesen hat, hat sie angefangen zu lachen. Keiner von uns hat es verstanden. Leider konnte sie meine "schöne" Schrift nicht lesen und dachte, dass ich geschrieben habe: " Gutschein für das Küchengerät Senior" und Alles nur als Spaß gemeint habe. Als ich es ihr erklärt habe, hat sie es nicht geglaubt. Erst nachdem ich ihr den Artikel im Gurmet gezeigt habe, hat sie mich hoch erfreut umarmt. Sie hat das ganze Wochenende nur darüber geredet, wie sie Brot und Kuchen backen wird.


Mein Plan ist gelungen! Ich möchte mich zum Schluß bei Gurmet, http://www.cherriesontop.cz/ und natürlich meinem Freund, der mir bei Allem geholfen hat, bedanken.:-)

You Might Also Like

0 Kommentare

Popular Posts

Twitter Feed

Like my on Facebook

Subscribe