Nepečený New York Cheesecake / New York Cheesecake ohne Backen

09:51:00





Tak a je tu konečně další příspěvek. A co že mi to tak dlouho trvalo? Před šesti lety jsem se rozhodla, že ze mě bude právnička. Vrhla jsem se do toho rovnou po hlavě a tak jsem si řekla, když už studovat práva, tak proč ne rovnou v Německu? Skutečně brilatní nápad. Na začátku jsem neměla ani tušení, jak náročné celé studium bude. Ale nakonec jsem se probojovala až ke statnicím, kvůli kterým bylo poslední dobou na blogu mrtvo. Státnice jsou díky bohu napsané a teď se můžu do blogování s vervou pustit. Kompletně jsem změnila design blogu, založila novou facebookovou stránku a navíc jsem se přihlásila do soutěže blogerka roku. Jednoduše jsem se snažila dohnat všechen „ztracený“ čas učením.
Když už jsem si s dalším příspěvkem dávala tolik na čas, chtěla jsem pro vás něco speciálního. 

Pokaždé, když můj den stál za starou belu, sedla jsem na kolo a jela do mé oblíbené kavárny v Münsteru, kde jsem si objednala  vynikající New York Cheesecake, a hned jsem se cítila o něco lépe. Před nějakou dobou jsem z hrůzou zjistila, že místní pekařka kavárnu opustila a že se s mou oblíbenou lahůdkou můžu rozloučit. Proto jsem se rozhodla, že receptu na onen cheesecake přijdu na kloub. Zkoušela jsem a experimentovala, až jsem na to po pár nezdárných pokusech přišla. A tak vznikl recept na nepečený New York Cheesecake…lehký piškot s lahodným osvěžujícím krémem a borůvkami navrch…jednoduše lahůdka. To musíte vyzkoušet.

P.S. nezapomeňte pro mě hlasovat v soutěži blogerka roku. Dekuji vááááám.








Ingredience:


Korpus

2                  vejce pokojové teploty
110g             cukru
35g             hladké mouky
32g              kukuřičného škrobu
1/2              lžička prášku do pečiva
špetka  soli


Náplň

300g            Philadelphie
100g              cukru
1/2               lžičky vanilkového extraktu 
100g             zakysané smetany
100g.             smetany na šlehání
3                    plátky želatiny
šťáva z půlky citrónu


Dekorace

250g              čerstvých nebo mražených borůvek
1                       sáček dortového želé


Postup:

Korpus

Nejprve si troubu předehřejte na 180 stupňů. Dortovou formu o rozměru 18 cm lehce vymažte máslem. Z pečícího papíru vystřihněte kruh. Vyložte jím formu a okraje vysypte moukou. Ušlehejte vajíčka s cukrem na střední otáčky dokud nezdvojnásobí objem. Mně to pravidelně trvá kolem 5 minut. Přidáme prosátou mouku se škrobem, pečícím práškem a solí a zlehka vymícháme metličkou. Dávejte pozor, ať těsto nepřemícháte, mělo by zůstat krásně nadýchané. Těsto vlijte do připravené formy a pečte 40 minut do zlatova.
Po upečení nechte 10 minut chladnout ve formě, poté objeďte kraje nožem a korpus opatrně vyklopte na mřížku, kde ho můžete nechat úplně vychladnout.


Náplň

Plátky želatiny namočte do studené vody dle návodu na obalu a nechte nabobtnat. Mezitím vymíchejte Philadelphii s cukrem a vanilkovým extraktem do hladka. Následně přimíchejte zakysanou smetanu. V jiné míse vyšlehejte smetanu na šlehanání.V malém hrnci ohřejte šťávu z půlky citrónu, ke které přidejte nabobtnalou želatinu. Jakmile se želatina rozpustí, vmíchejte jednu lžíci vymíchané Philadelphie s cukrem. Citrónovou směs přidejte do mísy se zbytkem krému. Nakonec opatrně vmíchejte vyšlehanou šlehačku. 


Sestavení Cheesecaku

Jako první si připravte dortovou formu o rozměru 18 cm. Z pečícího papíru vystřihněte trochu vyšší okraj než je tvar formy. Formu jím vyložte.

Následně seřízněte korpus podle toho, jak moc tlustou spodní část cheesecaku chcete. Korpus nakrojte pomocí ostrého nože (já používám chlebový nůž) a poté ho rozřízněte nití jako knedlíky.  Vrchní část můžete pomazat marmeládou a pochutnat si na něm za dobře odvedenou práci.

Seříznutý korpus vložte do připravené dortové formy. Na korpus vylijte náplň a nechte přes noc uložet v lednici. Následují den cheesecake ozdobte borůvkami nebo jiným ovocem a zalijte dortovým želé. Nechte zatuhnout dle návodu na obalu želé. 

Dobrou chuť!








Endlich habe ich es hinbekommen, einen neuen Post zu schreiben. Wieso hat es so lange gedauert? Vor 6 Jahren habe ich mich entschieden Juristin zu sein. Und wenn man schon einmal anfängt Jura zu studieren, dann aber richtig…aus diesem Grund habe ich mich gewagt in Deutschland zu studieren. Echt tolle Idee. Am Anfang hatte ich noch keine Ahnung, wie schwer es sein könnte. Zum Schluss wurde ich zu Staatsexamen zugelassen, weswegen ich keine Zeit für den Blog hatte. Staatsexamen habe ich Gott sei dank bereits geschrieben und ich kann mich endlich komplett auf meinen Blog konzentrieren. Ich habe den Design des Blogs geändert, neue Facebook-Seite gegründet und ich nehme bei dem Blogwettbewerb in Tschechien teil. Ich bemühe mich einfach alles nachzuholen. 

Da ich schon lange nichts gepostet habe, wollte ich euch mit einem tollen Rezept begeistern.

Immer, wenn ich einen schlechten Tag gehabt habe, bin ich mit dem Fahrrad in mein Lieblingscafé gefahren, wo ich den perfekten New York Cheesecake bestellt habe. Vor einiger Zeit habe ich die traurige Nachricht erfahren, dass die Bäckerin das Café verlassen hat und dass ich mich von dem tollen Dessert verabschieden muss. Aus diesem Grund habe ich mich entschieden herauszufinden, wie dieser Cheesecake gebacken wird. Ich habe es versucht und experimentiert, bis ich das richtige Rezept gefunden habe. Und so ist das Rezept für nichtgebackenen New York Cheesecake entstanden…leichter Biskuit mit leckerer Füllung und frischen Blaubeeren...sehr schmackhaft. Das müsst ihr definitiv probieren. 

P.S. bitte vergesst nicht für meinen Blog im Blogwettbewerb zu voten. Dankeeeee.









Zutaten:


Boden

2               zimmerwarme Eier
110g           Zucker
35g          Mehl
32g           Maisstärke
1 /2TL      Backpulver
Priese       Salz


Füllung

300g          Philadelphia
100g         Zucker
1/2TL       Vanilleextrakt 
100g          saure Sahne
100g          Schlagsahne
3                 Blatt Gelatine
Saft einer halben Zitrone


Dekoration

250g         frische oder gefrorene Blaubeeren
1                Päckchen Tortenguss









Zubereitung:


Boden

Heizt euren Backofen auf 180 Grad vor. Fettet eine Tortenform mit dem Durchmesser von 18 cm mit Butter ein. Schneidet aus dem Backpapier ein Kreis aus und verseht damit die Backform. Streut die Seiten der Form mit Mehl aus.

Eier mit Zucker in einer großen Schüssel schlagen bis die Masse das Volumen verzweifacht. Bei mir dauert es ca. 5 Minuten. 

Mehl, Maisstärke, Backpulver und Salz mischen und zur Eiermasse sieben. Seid aber vorsichtig, dass ihr nicht zu viel rührt, der Teig muss schön luftig bleiben. Den Teig in die vorbereitete Form gießen und 40 Minuten backen bis er goldbraun wird.

Nach dem Backen 10 Minuten in der Form abkühlen lassen und dann auf eine Tortenplatte stützen. 


Füllung

Die Gelatine in kaltem Wasser einweichen lassen. Währenddessen die Philadelphia mit dem Zucker und Vanilleextrakt cremig rühren. Anschließend die saure Sahne dazu geben. In einer anderen Schüssel die Sahne steif schlagen. In einem kleinen Topf Saft einer halben Zitrone erhitzen und danach die Gelatine zufügen. Sobald die Gelatine aufgelöst ist, einen Löffel der Philadelphiamasse zu der Gelatine geben und unterrühren. Die Mischung zum Rest der Creme in die große Schüssel geben und gut vermischen. Zum Schluss vorsichtig die aufgeschlagene Sahne unterheben.


Cheesecakezusammensetzung

Zuerst die Bachform mit dem Durchmesser von 18 cm vorbereiten. 
Schneidet aus dem Backpapier einen Kreis, der bisschen höher als die Form ist, und verseht damit die Backform.

Schneidet den  Boden in zwei Scheiben je nachdem, wie ihr den Biskuit dick haben wollt. Schneidet es zuerst mit einem scharfen Messer ein (ich benutzen den Brotmesser) und dann teilt es mit Hilfe eines Fadens auf. Die obere Scheibe könnt ihr mit Marmelade beschmieren und als Belohnung für die gut geleistete Arbeit aufessen.

Den unteren Teil des Bodens in die vorbereitete Form legen und darauf die Füllung gießen. Den Cheesecake über Nacht im Kühlschrank fest werden lassen. Am nächsten Tag mit Blaubeeren oder anderem Obst dekorieren und mit Tortenguss überziehen. Im Kühlschrank Fest werden lassen. 








































You Might Also Like

0 Kommentare

Popular Posts

Twitter Feed

Like my on Facebook

Subscribe